Pomoc - BLIK w aplikacji mobilnej
Jak aktywować Blika?
- Uruchom aplikację mobilną „Nasz Bank” na telefonie i zaloguj się
- Wybierz ikonę
- Przy pierwszym komunikacie wybierz „USTAWIENIA”
- Przesuń suwaki na włączony, wybierz rachunek do obciążeń
- Zaakceptuj Regulamin usługi
- Podaj e-PIN i zatwierdź
- W przypadku pytania o aplikacje na wierzchu musimy włączyć uprawnienie aplikacji „Nasz Bank”
- Po poprawnym aktywowaniu dostaniemy wiadomość o poprawnym aktywowaniu usługi BLIK
- Od teraz wybierając ikonę na pulpicie możemy w prosty i szybki sposób za pomocą wyświetlonego kodu dokonać:
- płatności w sklepie internetowym,
- płatności w sklepie stacjonarnym,
- wypłaty w bankomacie.
Jak aktywować Blik - przelew na telefon?
- Uruchom aplikacje mobilną "nasz Bank" i zaloguj się
- Wybierz swój obrazek - ustawienia - przelew na telefon
- Włącz odbieranie przelewów na telefon BLIK
Jak przebiega płatność w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera w sklepie o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIK lub wybierz taką opcję na stronie sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej „Nasz Bank” i wygeneruj kod BLIK
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub stronie sklepu
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu e-PIN
- To już wszystko - zakupy opłacone