Płatności BLIK
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadają własny dostęp do bankowości elektronicznej
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną „Nasz Bank”
Obowiązujące limity dzienne BLIK:
domyślny | maksymalny | |
---|---|---|
Wypłata gotówki | 500 zł | 5 000 zł |
Płatności w sklepach | 500 zł | 5 000 zł |
Płatności w Internecie | 500 zł | 5 000 zł |
Przelew na telefon | 200 zł | 1 000 zł |
Domyślne limity można zmienić w bankowości internetowej logując się przez przeglądarkę.
Zalecenia bezpieczeństwa - transakcje BLIK:
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK przez wiadomości, komunikatory, itp.
- Uważnie czytaj potwierdzenia kodu BLIK, sprawdzaj czy zgadza się kwota transakcji, odbiorca transakcji,
- Chroń Swoje urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją „Nasz Bank” i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja „Nasz Bank”.
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację „Nasz Bank”
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- aktualizuj przeglądarki internetowe