Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Płatności BLIK

    BLIK baner 722

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają własny dostęp do bankowości elektronicznej
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną „Nasz Bank”

    Obowiązujące limity dzienne BLIK:

     domyślnymaksymalny
    Wypłata gotówki 500 zł 5 000 zł
    Płatności w sklepach 500 zł 5 000 zł
    Płatności w Internecie 500 zł 5 000 zł
    Przelew na telefon 200 zł 1 000 zł
    Domyślne limity można zmienić w bankowości internetowej logując się przez przeglądarkę.
     

    Zalecenia bezpieczeństwa - transakcje BLIK:

    1. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK przez wiadomości, komunikatory, itp.
    2. Uważnie czytaj potwierdzenia kodu BLIK, sprawdzaj czy zgadza się kwota transakcji, odbiorca transakcji,
    3. Chroń Swoje urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją „Nasz Bank” i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    4. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja „Nasz Bank”.
    5. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację „Nasz Bank”
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe