Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy
Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy (ROR)
to rachunek bankowy służący do gromadzenia wkładów oszczędnościowych i przeprowadzania rozliczeń, z wyjątkiem rozliczeń z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. Rachunek może być otwarty jako indywidualny lub dla dwóch osób jako rachunek wspólny. Każdy ze współposiadaczy rachunku korzysta ze wszystkich uprawnień posiadacza rachunku.
Posiadanie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego zwanego inaczej kontem osobistym umożliwia:
- sprawne, komfortowe i bezpieczne zarządzanie finansami w sposób maksymalnie prosty i zdecydowanie najtańszy,
 - dostęp do rachunku za pomocą systemu Internet Banking,
 - możliwość uzyskania informacji o stanie konta po każdej operacji za pomocą SMS Bankingu,
 - telefoniczną informację za pomocą systemu Bankofon,
 - okresowe wyciągi z operacji dokonywanych na rachunku,
 - definiowanie zlecenia stałego,
 - złozenie dyspozycji polecenia zapłaty,
 - łatwy dostęp do gotówki z bankomatów,
 - wydanie karty płatniczej VISA lub MasterCard.
 
Dlaczego warto?
- 
Wpłaty i wypłaty gotówki w kasach bez dodatkowych opłat.
 - 
Karta płatnicza VISA lub MasterCard
 - 
Dostęp do rachunku za pomocą systemu Internet Banking.
 - 
Dostęp do rachunku w aplikacji mobilnej "Nasz Bank"
 
Przydatne informacje
Mozliwości
W ramach rachunku Klient ma możliwość:
- 
rachunek można połączyć z usługami Google Pay, Garmin Pay, Apple Pay które pozwalają na płatności telefonem, zegarkiem lub innym urządzeniem mobilnym,
 - 
składanie wniosków w świadczenie w ramach "Programu 500+" oraz "Programu Dobry Start",
 - 
potwierdzanie tożsamości w uslugach publicznych i komercyjnych za pomocą usługi mojeID,
 - 
realizowanie przelewów bezgotówkowych na rachunki w innych bankach za pomocą systemu ELIXIR lub poprzez system przelewów natychmiastowych Express Elixir,
 - 
możliwość realizacji płatności internetowych PayByNet. Ten rodzaj płatności udostępniają m.in. takie serwisy jak: Allegro.pl, Dotpay, Przelewy24,
 - 
realizacja zleceń dewizowych,
 - 
sprawdzania stanu środków i ostatnich operacji poprzez SMS,
 - 
bezpłatnego sprawdzania stanu środków oraz ostatnich operacji przez telefon,
 - 
korzystania z wygodnych form płatności: polecenia zapłaty i zlecenia stałego,
 - 
złożenia dyspozycji na wypadek śmierci (szczegółowe zasady).