Skip to main content

Pomoc - BLIK w aplikacji mobilnej

Jak aktywować Blika?

  • Uruchom aplikację mobilną „Nasz Bank” na telefonie i zaloguj się
  • Wybierz ikonę blik upr logo 
  • Przy pierwszym komunikacie wybierz „USTAWIENIA”
  • Przesuń suwaki na włączony, wybierz rachunek do obciążeń
  • Zaakceptuj Regulamin usługi
  • Podaj e-PIN i zatwierdź
  • W przypadku pytania o aplikacje na wierzchu musimy włączyć uprawnienie aplikacji „Nasz Bank”
  • Po poprawnym aktywowaniu dostaniemy wiadomość o poprawnym aktywowaniu usługi BLIK
  • Od teraz wybierając ikonę blik upr logo na pulpicie możemy w prosty i szybki sposób za pomocą wyświetlonego kodu dokonać:
  • płatności w sklepie internetowym,
  • płatności w sklepie stacjonarnym,
  • wypłaty w bankomacie.

Jak aktywować Blik - przelew na telefon?

  • Uruchom aplikacje mobilną "nasz Bank" i zaloguj się
  • Wybierz swój obrazek - ustawienia - przelew na telefon
  • Włącz odbieranie przelewów na telefon BLIK

Jak przebiega płatność w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera w sklepie o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIK lub wybierz taką opcję na stronie sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Zaloguj się do aplikacji mobilnej „Nasz Bank” i wygeneruj kod BLIK
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub stronie sklepu
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu e-PIN
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Znajdziesz nas też na

Bank Spółdzielczy w Białej Podlaskiej ul. Kolejowa 5, 21-500 Biała Podlaska, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000135125, NIP 5370001230, REGON 000500352