Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Blokada kanałów dostępu

Gdy padli Państwo ofiarą wyłudzenia informacji i podali swoje dane dostępowe na innych stronach mogą Państwo dokonać samodzielnej blokady.
Wysyłając na numer: +48661001344

z numeru telefonu powiązanego z klientem w bankowości elektronicznej sms o treści:

BW#IDENTYFIKATOR

np.: BW#12345678
(całkowita blokada dostępu elektronicznego)
Identyfikator = identyfikator użytkownika w bankowości elektronicznej

z dowolnego numeru telefonu komórkowego sms o treści:

BW#IDENTYFIKATOR#PESEL

np.: BW#12345678#11111111123
(całkowita blokada dostępu elektronicznego)
Identyfikator = identyfikator użytkownika w bankowości elektronicznej
PESEL - użytkownika powiązany z blokowanym identyfikatorem


Po udanej blokadzie dostępu na podany przy użytkowniku numer telefonu zostanie wysłany sms z potwierdzeniem blokady. Odblokowanie możliwe tylko w Placówce Banku.