Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

BLIK prośba o przelew

Jak poprosić o przelew BLIK?

  1. Zaloguj się do aplikacji Nasz Bank.
  2. Wybierz ikonę BLIK.
  3. Wybierz „Prośba o Przelew BLIK” – Wyślij prośbę o przelew.
  4. Wybierz numer telefonu osoby którą chcesz poprosić o przelew, podaj tytuł i kwotę (maksymalnie 1000 zł).

Jak odpowiedzieć na prośbę o przelew BLIK?

  1. Zaloguj się do aplikacji Nasz Bank.
  2. Wybierz ikonę BLIK.
  3. Wybierz „Prośba o Przelew BLIK”.
  4. W zakładce Odebrane będzie widoczna prośba.
  5. Zdecyduj czy zaakceptować czy odrzucić widoczną prośbę.

Na co zwrócić szczególną uwagę?

  • Czy znasz osobę proszącą o przelew (jeżeli masz osobę w swoich kontaktach wyświetli się zielona informacja „Ten numer telefonu znajduje się na liście Twoich kontaktów”).
  • Jeżeli nie masz numeru telefonu w swoich kontaktach przed akceptacją zweryfikuj proszącego.

 

Wymaganie techniczne:

  • aplikacja mobilna Nasz Bank od wersji 2.12
  • aktywna usługa Blik – w aplikacji wybierz swój obrazek > ustawienia > Blik
  • aktywna opcja „Odbieranie przelewów na telefon BLIK” oraz „Odbieranie próśb o przelew” – w aplikacji wybierz swój obrazek > ustawienia > Prośba o przelew i przelew na telefon