telefon: 83 344 71 00
mail: bs@bsbialapodlaska.pl
Kod SWIFT: POLUPLPR

Płatności BLIK

 

zdjęcie usługi blik

 

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają własny dostęp do bankowości elektronicznej
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną „Nasz Bank”
Regulamin korzystania z usługi

 

Obowiązujące limity przy płatnościach BLIK:

 

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki

500 zł

5 000 zł

Płatności w sklepach

500 zł

5 000 zł

Płatności w Internecie

500 zł

5 000 zł

Domyślne limity można zmienić w bankowości internetowej logując się przez przeglądarkę.
 

Jak aktywować Blika?

  • Uruchom aplikację mobilną „Nasz Bank” na telefonie i zaloguj się
  • Wybierz ikonę  
  • Przy pierwszym komunikacie wybierz „USTAWIENIA”
  • Przesuń suwaki na włączony, wybierz rachunek do obciążeń
  • Zaakceptuj Regulamin usługi
  • Podaj e-PIN i zatwierdź
  • W przypadku pytania o aplikacje na wierzchu musimy włączyć uprawnienie aplikacji „Nasz Bank”
  • Po poprawnym aktywowaniu dostaniemy wiadomość o poprawnym aktywowaniu usługi BLIK
  • Od teraz wybierając ikonę  na pulpicie możemy w prosty i szybki sposób za pomocą wyświetlonego kodu dokonać:
  • płatności w sklepie internetowym,
  • płatności w sklepie stacjonarnym,
  • wypłaty w bankomacie.

 

Jak przebiega płatność w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera w sklepie o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Zaloguj się do aplikacji mobilnej „Nasz Bank” i wygeneruj kod BLIK
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub stronie sklepu
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu e-PIN
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

 

Zalecenia bezpieczeństwa - transakcje BLIK:

  1. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK przez wiadomości, komunikatory, itp.
  2. Uważnie czytaj potwierdzenia kodu BLIK, sprawdzaj czy zgadza się kwota transakcji, odbiorca transakcji,
  3. Chroń Swoje urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją „Nasz Bank” i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  4. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja „Nasz Bank”.
  5. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację „Nasz Bank”
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
wstecz
Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.