telefon: 83 344 71 00
mail: bs@bsbialapodlaska.pl
Kod SWIFT: POLUPLPR

MojeID - Profil Zaufany

 

Z przyjemnością informujemy, że nasz Bank uruchomił usługę MojeID

Usługa mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W  kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.

Każdy Klient naszego Banku, który posiada dostep do bankowości elektronicznej może założyć sobie Profil Zaufany poprzez wejście na stronę https://pz.gov.pl oraz wybranie opcji:

  1. Zarejestruj się
  2. Bank lub inny dostawca tożsamości
  3. Banki Spółdzielcze Grupa BPS
  4. wybór z listy Banku Spółdzielczego w Białej Podlaskiej
  5. po przekierowaniu do bankowości elektronicznej podanie identyfikatora i hasła i zalogowanie się
  6. sprawdzenie danych osobowych w formularzu zgody
  7. po przejściu na strone profilu zaufanego dodaj „Nazwę użytkownika”, zaakceptuj regulamin i wybierz przycisk „Zarejestruj się”.
  8. ponownie wykonaj udzielenie zgody w bankowości elektonicznej
  9. Poprawne wykonanie kroków powinno przekierowac na strone profilu zaufanego a w prawym górnym rogu ekranu powinno pojawic się imię i nazwisko zalogowanego użytkownika.

Po procedurze rejestracji możemy logowac się do usług takich jak np. ZUS z wykorzystaniem profilu zaufanego potwierdzajac tożsamość w bankowości elektronicznej naszego Banku występującego w roli potwierdzającego tożsamość klienta.

Warunkiem skorzystania z tej usługi jest uzupełnienie danych osobowych w Banku:  aktualny numer dowodu tożsamości wraz z datą jego ważności oraz podanie adresu e-mail.

Zapraszamy też do przeczytania wywiadu z Maciejem Waliszkiem, Dyrektorem Departamentu Bezpieczeństwa w Banku BPS o wdrożeniu mojeID i Profilu Zaufanego w Zrzeszeniu BPS: https://bs.net.pl/mojeid-i-profil-zaufany-w-zrzeszeniu-bps/

wstecz
Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.