telefon: 83 344 71 00
mail: bs@bsbialapodlaska.pl
Kod SWIFT: POLUPLPR

Aplikacja mobilna - Nasz Bank

 

Aplikacja mobilna "Nasz Bank" - dostęp do rachunków poprzez aplikację w smartfonie

Urządzenia z systemem Android - aplikacja do pobrania w sklepie Google Play pod nazwą "Nasz Bank".

Urządzenia firmy Apple - aplikacja do pobrania w App Store pod nazwą "BS Biała Podlaska - Nasz Bank".

 

Aplikacja do poprawnego działania potrzebuje dostępu do Internetu, na urządzeniu musi być włączona „Transmisja danych” lub urządzenie musi być podłączone do zaufanej sieci wifi podczas korzystania z aplikacji.
 
Od wersji 2.0 po aktualizacji aplikacji na smartfonie ulegnie zmianie wygląd interfejsu graficznego.

Polityka prywatności 

 
Jak powiązać aplikację Nasz Bank ze swoim identyfikatorem użytkownika? Zrobisz to w kilku prostych krokach.
  1. Instalujemy aplikację na urządzeniu.
  2. Logujemy się na stronie https://ib.bsbialapodlaska.pl przez dowolną przeglądarkę na innym urządzeniu niż to, na którym dodajemy aplikację.
  3. Po zalogowaniu, wybieramy USTAWIENIA -> KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA (wyłączamy ograniczenia) -> Dodaj urządzenie.
  4. Podajemy nazwę urządzenia (np. urządzenie_imię).
  5. Wprowadzamy otrzymany kod sms. Po poprawnym wprowadzeniu sms pojawi się kod QR, który zeskanujemy w aplikacji mobilnej.
  6. Uruchamiamy na telefonie zainstalowana aplikację, podajemy identyfikator użytkownika oraz nazwę uzytkownika (np. imię).
  7. Skanujemy kod QR wyświetlony wcześniej w przeglądarce.
  8. Ustal i potwierdź kod e-PIN do aplikacji.

Aktywacja aplikacji mobilnej:

Pełna instrukcja użytkownika:

 

Nowe pojęcia związane z aplikacją mobilną:
  • e-PIN - kod autoryzacyjny używany w aplikacji Nasz Bank do potwierdzania operacji,
  • autoryzacja mobilna - nowy typ autoryzacji możliwy do ustawienia w serwisie przeglądarkowym. Po ustawieniu tego typu autoryzacji wszystkie operacje będziemy potwierdzać w aplikacji mobilnej za pomocą kodu e-PIN,
  • powiadomienia push - powiadomienie o oczekującej na autoryzacje operacji, inne informacje dotyczące rachunku oraz wiadomości od Banku wysłane do użytkownika korzystającego z aplikacji mobilnej.

W związku z podnoszeniem bezpieczeństwa aplikacji mobilnej od wersji 2.0.0 aplikacja nie będzie obsługiwana przez starsze smartfony. Do jej uruchomienia będzie wymagana wersja 7.0 lub wyższa systemu Android (do tej pory 5.0), oraz wersja 12.0 lub wyższa systemu iOS (do tej pory 9.0).

 

wstecz
Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.