Szanowni Państwo,
wprowadziliśmy do oferty aplikację mobilną „Nasz Bank”. Mamy nadzieję, że ułatwi ona korzystanie z bankowości elektronicznej za pomocą urządzeń mobilnych. Więcej informacji o aplikacji, sposobie instalacji oraz przewodnik użytkownika znajdą Państwo na stronie w zakładce OFERTA -> BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA -> Aplikacja mobilna - Nasz Bank.
Szanowni Państwo,
od 14 wrzesnia 2019 roku podczas logowania do bankowości elektronicznej będzie obowiązywało logowanie z użyciem silnego uwierzytelnienia.
Co to jest silne uwierzytelnienie? (art. 2 pkt 26aa ustawy o usługach płatniczych)
uwierzytelnianie zapewniające ochronę poufności danych w oparciu o zastosowanie co najmniej dwóch elementów należących do kategorii:
będących integralną częścią tego uwierzytelniania oraz niezależnych w taki sposób, że naruszenie jednego z tych elementów nie osłabia wiarygodności pozostałych;
Kliknij aby zobaczyć przykładowe logowanie z silnym uwierzytelnieniem.
Informujemy, że Bank udostępnił nowy bankomat zlokalizowany w Białej Podlaskiej ul. Wojska Polskiego 2 (dworzec autobusowy).
Zapraszamy do korzystania z naszych usług.
Informujemy, że z dniem 20-05-2019 Bank zaprzestał działalności w placówce w Lublinie przy ul. Matki Teresy z Kalkuty. Zapraszamy do oddziału Banku w Lublinie ul. Ewangelicka. Za niedogodności przepraszamy.
Informujemy o zmianie adresu systemu Internet Banking. Od marca 2019 roku system będzie dostępny pod adresem https://ib.bsbialapodlaska.pl
Prosimy o sprawdzenie skrótów oraz zakładek w przeglądarkach i ich aktualizacje lub korzystanie z odnośników na stronie banku https://bsbialapodlaska.pl
Stary adres systemu https://online.bs.bialapodl.pl będzie utrzymywany i aktywny do końca 2019 roku.
Zarząd Banku uprzejmie informuje, że w Wigilię 24-12-2018 roku obsługę będzie prowadziła placówka przy ul. Moniuszki 10 w Białej Podlaskiej od 7:30 do 13:00. Pozostałe placówki będą nieczynne. Dyspozycje w systemie SORBNET będą przyjmowane do godziny 12:45. Wszystkie dyspozycje zlecone po godzinie 13:00 będą wysłane 27 grudnia 2018 roku.
---
W Sylwestra 31 grudnia 2018 roku wszystkie placówki Banku będą czynne do godziny 15:00.
W tym dniu będą obowiązywały dwie sesje rozliczeniowe:
pierwsza - zlecenia złożone do godziny 8:45,
druga - zlecenia złożone do godziny 12:45,
w związku z tym dyspozycje przelewów miedzybankowych złozone po godzinie 12:45 zostaną zrealizowane 2 stycznia 2019 roku.
Rozliczenia międzybankowe SORBNET będą realizowane do godz. 13:00
Szanowni Państwo,
aby korzystanie z systemu Internet Banking na urządzeniach mobilnych stało się prostsze i wygodniejsze wprowadzamy wersję przystosowaną do telefonów.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Białej Podlaskiej
uprzejmie informuje Szanownych Klientów, że w związku z ustanowieniem
12 listopada 2018 roku Świętem Narodowym
w tym dniu wszystkie placówki Banku będą nieczynne.
Rozliczenia zaplanowane na 12 listopada zostaną zrealizowane w dniu następnym 13 listopada.
Uprzejmie informujemy, że dnia 1 lipca 2018r. wchodzi w życie Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. z 2018 r. poz. 62) wprowadzająca mechanizm podzielnej płatności ( ang. Split Payment).
Rachunki VAT będą udostępniane od 18 czerwca 2018r. Więcej informacji.
Zmianie uległa szata graficzna interfejsu usługi Internet Bankingu.
Najważniejsze zmiany:
Informację o numerze tego rachunku płatnik składek dostanie z ZUS listem poleconym w czwartym kwartale 2017 r. List dotrze do płatnika, gdy ZUS zna jego aktualny adres. Jeśli Płatnik nie zgłosił zmiany danych powinien to zrobić jak najszybciej.
Ważne! Jeśli do końca grudnia 2017 r. płatnik nie otrzyma informacji o numerze rachunku składkowego albo zgubi list, powinien zgłosić się do ZUS albo zadzwonić do Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (nr tel. 22 560 16 00).
Od 1 stycznia 2018 r. wszystkie składki, bez względu na okres którego dotyczą, trzeba wpłacać na indywidulany numer rachunku składkowego. Jeśli płatnik nie będzie znał swojego numeru rachunku składkowego, nie opłaci w 2018 r. składek. Dotychczasowe rachunki będą zamknięte.
Dzięki temu, że płatnik będzie miał swój numer rachunku składkowego, ZUS od razu zaksięguje wpłaty na jego koncie.
W 2018 r. płatnik jednym przelewem opłaci składki na:
Oznacza to, że zamiast trzech albo czterech przelewów będzie wypełniał tylko jeden. Poniesie też niższe koszty. Uniknie także popełnienia wielu błędów, bo nie będzie podawał w przelewie, tak jak obecnie, danych identyfikacyjnych m.in. NIP, numeru REGON czy PESEL, a także okresu i typu wpłaty.
Płatnik nie będzie podawał w przelewie, jakie składki opłaca i za jaki okres. ZUS każdą wpłatę podzieli proporcjonalnie na wszystkie ubezpieczenia i fundusze. Zrobi to na postawie składek za ostatni miesiąc, które płatnik wpisał do deklaracji rozliczeniowej albo które wpisał ZUS, jeśli płatnik był zwolniony z jej przekazywania.
Ważne! - Jeśli płatnik będzie miał długi składkowe, to wpłata pokryje najstarszą należność. Dzięki temu nie będą rosły odsetki za zwłokę.
Płatnik, który ma długi składkowe, nie będzie mógł w 2018 r. opłacić tylko bieżących składek na ubezpieczenia społeczne (w tym na dobrowolne ubezpieczenie chorobowe), aby korzystać ze świadczeń z ubezpieczenia chorobowego (np. z zasiłku chorobowego). Jego wpłata pokryje najpierw zaległości z odsetkami, a dopiero potem bieżące składki. Poza tym wpłata będzie rozdzielona proporcjonalnie na wszystkie składki.
Jeśli przedsiębiorca nie może spłacić całego zadłużenia a chce podlegać dobrowolnemu ubezpieczeniu chorobowemu i otrzymywać z niego w razie potrzeby świadczenia, to powinien skorzystać z układu ratalnego. Gdy go podpisze ZUS rozliczy jego wpłatę zgodnie z terminem wymagalności raty i bieżących składek. Taka umowa zapewni mu objęcie ubezpieczeniem chorobowym i prawo do świadczeń. W zawarciu układu pomogą doradcy ZUS. Z ich pomocy można skorzystać w każdym oddziale Zakładu. Płatnik, który podpisze układ ratalny będzie spłacał raty na indywidualny numer rachunku składkowego odrębnym przelewem (w terminie wyznaczonym dla kolejnych rat). Będzie mógł również opłacić ratę i bieżącą składkę jedną wpłatą, jeśli zrobi to przed terminem wyznaczonym dla obu tych należności.
Więcej informacji o e-Składce znajduje się na stronie www.zus.pl/eskladka
Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 roku, w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych i uchylenia rozporządzenia (WE) nr 1781/2006 (Dz.U.UE.L.2015.141.1 z dnia 5 czerwca 2015 r.)zmienił się zakres informacji, które winny zawierać dokonywane przez Państwa transfery środków pieniężnych (przelewy).
W związku z tym zwracamy się z prośbą o umieszczanie na dyspozycjach dokonania przelewu krajowego lub zagranicznego bez względu na walutę, składanych zarówno w formie papierowej, jak i za pośrednictwem systemu bankowości internetowej i mobilnej następujących informacji:
Przelewy z brakującymi lub błędnymi informacjami o zleceniodawcy lub odbiorcy ze względu na obowiązki wynikające ze wskazanego powyżej rozporządzenia wspólnotowego mogą powodować:
W związku z powyższym zwracamy się do Państwa z prośbą o dokładne uzupełnianie:
Jednocześnie ze względu na obowiązek sprawdzania przez Bank kompletności danych zleceniodawcy i odbiorcy przelewu zwracamy się o przekazanie kontrahentom lub osobom, od których otrzymują Państwo przelewy krajowe i zagraniczne swoich pełnych danych, tj. imienia i nazwiska lub nazwy Państwa firmy, zgodnej z dokumentami rejestrowymi złożonymi w Banku (jeśli takich danych obecnie nie posiadają).
Dodatkowo informujemy, że powyższe rozporządzenie nakłada na Bank obowiązek identyfikacji i weryfikacji płatników (zleceniodawców) wpłat gotówkowych bez względu na kwotę.
Powyższe zasady są podyktowane koniecznością wypełniania przez Bank obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawnych.
Na atak narażeni są klienci korzystający z portali społecznościowych (np. Facebooka) lub portali ogłoszeniowych i aukcyjnych. Po przejęciu i podszycia się pod konto użytkownika oszust nawiązuje rozmowę (przez komunikator, mail, itp.). W rozmowie nakłania do przekazania drobnej kwoty odpowiednio ją profilując np.: Cześć babciu, doładujesz mi telefon? (link do artykułu o ataku) lub prosząc o płatność za pomocą przesłanego linku.
Przesłany link kieruje do podrobionej strony gdzie wyłudzane są dane autoryzacyjne. Oszust logując się do prawdziwego systemu tworzy przelew zdefiniowany aby wyprowadzic środki bez powtórnego podawania hasła / kodu jednorazowego.
Pamiętaj!
Zarząd Banku Spółdzielczego uchwałą numer 30/2017 z dnia 27.04.2017 r. wprowadza z dniem 01.05.2017 roku zmianę w oprocentowaniu nowozakładanych lokat oszczędnościowych w PLN. Aktualne oprocentowanie.
Informujemy, że
Lokaty walutowe
USD EURO
1 miesięczne 0,10 0,07
3 miesięczne 0,20 0,10
6 miesięczne 0,30 0,15
12 miesięczne 0,50 0,20
Rachunki walutowe
USD EURO GBP
0,04 0,04 0,04
PIT-WZ to wniosek o sporządzenie zeznania podatkowego przez urząd skarbowy. Za jego pomocą prześlesz do urzędu skarbowego informacje o korzystaniu z odliczeń od podatku lub dochodu, np. z tytułu przysługującej ci ulgi na dzieci, wydatków, które poniosłeś na cele rehabilitacyjne, podwyższonych kosztów uzyskania przychodów czy przekazania 1% podatku na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego. Urząd skarbowy na podstawie posiadanych informacji od pracodawców lub organów rentowych i danych z wniosku PITWZ przygotuje zeznanie podatkowe.
Jakie są korzyści ze złożenia PIT-WZ?
W ten sposób oszczędzisz czas i minimalizujesz ryzyko popełnienia błędów w zeznaniu rocznym, które wynikają choćby z przepisywania danych z informacji od płatników (np. z PIT-11) czy błędów rachunkowych. Samodzielne wypełnienie zeznania podatkowego i załączników, w których wykazywane są ulgi, nierzadko sprawia problemy podatnikom. Ponieważ urząd skarbowy wypełni za ciebie zeznanie, to rozliczenie się drogą elektroniczną zajmie ci nie więcej niż kilka minut.
Kto może skorzystać z PIT-WZ?
Możesz złożyć PIT-WZ, jeśli jesteś podatnikiem podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT) i uzyskujesz dochody od płatników (w tym organów rentowych). Nie ma przy tym znaczenia, czy rozliczasz się sam, czy wspólnie z małżonkiem, czy jako osoba samotnie wychowująca dzieci.
Wprowadzilismy usługę Smart wypłaty polegającą na mozliwości zlecenia wypłaty małej kwoty w bankomacie bez posiadania karty płatniczej. Więcej informacji.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Białej Podlaskiej uprzejmie informuje Szanownych Klientów, że w Wigilię 24-12-2016 (sobota) oraz 31-12-2016 (sobota) wszystkie placówki Banku będą nieczynne. Ostatnim dniem rozliczeniowym będzie 30 grudnia (piątek).
W dniu 30 grudnia 2016 r. (piątek) obowiązują dwie sesje rozliczeniowe
W związku z tym rozliczenia międzybankowe (przelewy do innych banków) złożone osobiście w placówce, przez Internet Banking / Home Banking
do godziny 12:30 zostaną zrealizowane z datą 30 grudnia 2016 r.
po godzinie 12:30 zostaną zrealizowane w dniu 02-01-2017 (poniedziałek).
Rozliczenia SORBNET w dniu 30 grudnia 2016 r. będą realizowane do godz. 14:00.
informujemy, że od 01 stycznia 2017 roku następuje zmiana Taryfy prowizji i opłat Banku Spółdzielczego w Białej Podlaskiej. Decyzją Zarządu Banku miesięczna opłata za kartę VISA Classic Debetową lub MasterCard PayPass Debetową wydawanej do rachunków oszczędnościowo – rozliczeniowych będzie wynosiła 3,50 zł.
informujemy o wprowadzeniu usługi KIR Paybynet. Bank Spółdzielczy w Białej Podlaskiej
oprócz usługi Paybynet pojawia się na liscie Banków Spółdzielczych w takich systemach płatniczych jak:
Przelewy 24, Transferuj.pl, eService Online, IAI Płatności, DotPay.pl.
Więcej informacji.
Więcej informacji.
Zapraszamy do zapoznania się z portalem zakupowym dostępnym pod adresem http://www.planetplus.pl - stworzonym specjalnie dla klientów Banków Spółdzielczych
Planet Plus to nowoczesna platforma zakupowa, za pomocą której można dokonywać zakupów w ponad 500 sklepach internetowych wykorzystując szeroką ofertę zniżek i promocji.
Współpracują z nami takie sklepy jak RTV euro AGD, Tchibo, Answear, Zalando, MediaExpert, Saturn, Groupon, Douglas, Sephora, Lot, Agito i wiele innych znanych marek.
Wystarczy się zarejestrować i zobaczyć jak w prosty sposób można zyskać pieniądze na dalsze zakupy!
Za każdą transakcję dokonaną za pośrednictwem naszego serwisu otrzymujesz od nas gotówkę, byś mógł cieszyć się zakupami każdego dnia.
Wystarczy, zalogować się na portalu, wybrać sklep, dokonać zakupu bezpośrednio na stronie sklepu korzystając z promocji i rabatów a zwrot określonej kwoty za zakupy pojawi się automatycznie na dedykowanym w portalu zakupowym koncie.
Niepodważalną korzyścią programu Planet Plus jest fakt, iż Cashback łączy się z Promocjami i Wyprzedażami, tak by użytkownicy mogli zaoszczędzić jeszcze więcej.
Zakupy jeszcze nigdy nie były tak proste i przyjemne. Zapraszamy do zapoznania się z portalem i do rejestracji!
http://www.planetplus.pl
W razie wątpliwości dotyczących funkcjonowania serwisu zapraszamy do zapoznania się z sekcjami portalu:
Jak to działa?
Natomiast w sekcji - Pomoc i kontakt znajdą Państwo odpowiedzi na wszystkie najczęściej zadawane pytania oraz możliwość kontaktu do dedykowanego Centrum Pomocy, które służy Państwu pomocą.
Zarząd Banku Spółdzielczego uchwałą numer 21/2015 z dnia 29.05.2015 r. wprowadza z dniem 01.07.2015 roku zmianę w oprocentowaniu nowozakładanych lokat oszczędnościowych w PLN
Lokaty oszczędnościowe w złotówkach według zmiennej stopy procentowej oprocentowane w stosunku rocznym | |
1 miesięczne | 1,0% |
2 miesięczne | 1,1% |
3 miesięczne | 1,3% |
6 miesięczne | 1,6% |
12 miesięczne | 2,1% |
24 miesięczne | 2,5% |
36 miesięczne | 3,0% |
48 miesięczne | 3,3% |
64 miesięczne | 3,8% |
Lokaty oszczędnościowe według stałej stopy procentowej oprocentowane w stosunku rocznym | |
1 miesięczne | 1,0% |
2 miesięczne | 1,1% |
3 miesięczne | 1,3% |
Lokaty założone do dnia 30.06.2015 r. do końca terminu zapadalności są oprocentowane zgodnie z tabelą obowiązującą od dnia 01.04.2015 r.
W przypadku jakichkolwiek podejrzeń, że nie jest to członek rodziny, czy prawdziwy funkcjonariusz tylko oszust lub w chwili, gdy telefonująca osoba postępuje w podany powyżej sposób PROSIMY O NATYCHMIASTOWE POWIADOMIENIE POLICJI.
Informacja ze strony Policji >>> ZOBACZ
W celu zwiększenia bezpieczeństwa przy wprowadzaniu przelewów do koszyka w Internet Bankingu wprowadzono wymóg, by rachunek odbiorcy znajdował się na liście kontrahentów. Dzięki temu operatorzy nie będą mogli wykonać przelewu na rachunek, którego wcześniej nie zaakceptowali.
Zdjęcie przedstawia sytuację, w której przelew został dodany do koszyka ale nie ma go w bazie kontrahentów.
W tej sytuacji wykonanie przelewu nie będzie możliwe.
Informujemy o wprowadzeniu ograniczeń czasowych na logowanie się z różnych państw. Zmiana ma na celu podniesienie bezpieczeństwa usługi. Po zalogowaniu z terytorium Polski następne logowanie będzie możliwe dopiero po określonym czasie.
Istnieje możliwość zdefiniowania indywidualnych ograniczeń w celu podniesienia bezpieczeństwa systemu transakcyjnego.
Przypominamy o możliwości samodzielnej weryfikacji logów podczas pracy z systemem Internet Banking poprzez zakładkę Inne > Log zdarzeń
Prosimy o zwrócenie uwagi na wpisy dotyczące logowania do systemu np.:
data godzina Logowanie: ok Adres IP:XXX.XXX.XXX.XXX przeglądarka (kraj z którego nastąpiło logowanie)
data godzina Logowanie: nieudane Adres IP:XXX.XXX.XXX.XXX przeglądarka (kraj z którego nastąpiło logowanie)
W przypadku zaobserwowania niepokojących wpisów (np. logowania z kraju w którym w danym czasie nie przebywaliśmy) prosimy o kontakt z Bankiem.
Przypominamy o możliwości korzystania z klawiatury wirtualnej w celu wpisania identyfikatora lub hasła.
Więcej informacji o nowym rodzaju ataku znajdziecie Państwo na stronie Związku Banków Polskich dostępnej pod adresem http://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci
Informujemy, że z dniem 01-11-2014 roku ulegnie zmianie oprocentowanie.
http://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci
http://www.cert.pl/news/8999
Ostrzeżenie przed atakami na komputery i telefony wykorzystywane w bankowości internetowej.
Zaobserwowano próby podszywania się pod znane firmy poprzez rozsyłanie wiadomości mail zawierające załącznik ze szkodliwym oprogramowaniem.
Przypominamy o podstawowych zasadach bezpieczeństwa, które są dostępne podczas logowania do usługi Internet Bankingu.
Zachęcamy też do zapoznania się z innymi znanymi zagrożeniami podczas korzystania z bankowości elektronicznej opublikowanych przez Związek Banków Polskich na stronie http://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci
Miło nam poinformować, iż sieć bezprowizyjnych bankomatów Grupy BPS zostanie wzbogacona o dodatkowe bankomaty z sieci Planet cash4you.
Gdzie można znaleźć bankomaty z sieci Planet cash4you:
Do sieci bezprowizyjnych bankomatów w Grupie BPS należą bankomaty Zrzeszenia Banku BPS S.A., SGB-Banku S.A., Banku BGŻ oraz Planet cash4you.
Po połączeniu Kredyt Banku z BZWBK ich bankomaty przestały być bezprowizyjne.
Pełna lista bezprowizyjnych bankomatów dostępna jest pod adresem:
http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty
Od lipca 2012 Bank Spółdzielczy w Białej Podlaskiej partnerem Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. w wydawaniu zestawów podpisu elektronicznego.
Od 02-01-2012 nastąpiły zmiany w:
- taryfa opłat i prowizji za czynności bankowe,
- warunkach wykonywania przekazów w obrocie dewizowym, dyspozycji przekazu - obowiązuje nowy formularz.